Cliëntervaringen

Ik hecht veel waarde aan hoe de cliënt mijn zorg ervaart. Ik verbeter continu om de zorg nog beter aan te laten sluiten bij jouw wensen.

Vertel me wat je vindt!

Heb je op- of aanmerkingen op de behandeling of op mij? Schroom niet om deze ook al tijdens de behandeling met mij te delen; in een gesprek of per e-mail. Als ik weet wat je niet of juist wel prettig vindt, kan ik de behandeling hierbij beter laten aansluiten. 

​Ben je tevreden? Dan stel ik het op prijs als je een beoordeling achterlaat op Zorgkaart Nederland. Natuurlijk is het fijn als mensen positief zijn, maar kritische feedback is ook welkom.

CQ-index

Bij het einde van elke behandeling meet ik ook met een vragenlijst hoe je de behandeling hebt ervaren. Deze vragenlijst heet de CQ-index. 

Resultaten – Cliëntervaringen 2022

In 2022 (januari t/m december) vulden 69 cliënten de CQ-index in. Mijn score:

​Rapportcijfer (0-10): 8,5

Met betrekking tot bejegening scoor ik gemiddeld 4,8 (max score is 5)

Met betrekking tot samen beslissen scoor ik gemiddeld 4,2 (max score is 5)

Met betrekking tot uitvoeren behandeling scoor ik gemiddeld 4,6 (max score is 5)

​​Het komende jaar wil ik de bereikbaarheid verbeteren. Ik hoor met name terug dat cliënten betere bereikbaarheid na 15:00 op prijs zouden stellen – hier wil ik in 2023 invulling aan geven.